7 CARA UNTUK KEKAL AWET MUDA DENGAN DAUN BUNGA RAYA

Sedih, takut muka nampak tua sebelum waktunya? Hmm... Mommy ade tips AWET MUDA!!

Muda2 lagi muka dah berkedut sekitar mata, tepi bibir & nak pulak tu bile dahi berkerut2 je muncul garisan halus kat dahi.. alamakkk serius laa muka dah macam makcik2

Sedih benor Mommy tgok uolls risau mcm tu sekali... Rasa takut kalau2 nampak tua sebelum waktunya, takut naik jerawat kat muka, takut mcm2 laa.. Hmmm Mommy rasa Mommy kena bantu uolls ni

So, hari ni Mommy ade PETUA macam mana nak kekal AWET MUDA.. hilangkan kedutan2 halus kt muka uolls tu, anjalkan balik muka tu supaya org ingat kite ni forever 'sweet 18' gitttuu

Luangkan kejap masa uolls dgn tonton video Mommy di bawah ni ye..

 

Bahan-bahannya :

1. Daun bunga raya
2. Madu
3. Tepung beras

Cara-caranya :

1. Hiris daun bunga raya secara halus
2. Campurkan madu & tepung beras ke dalam hirisan daun bunga raya tadi
3. Gaulkan adunan sehingga sebati 
4. Sapu ke seluruh muka
5. Biarkan selama 15-20 minit sehingga kering
6. Sesudah kering, bilas dgn air bersih
7. Cuci muka dgn iFlawless Facial Treatment ok!

Maklumat Tambahan!

Khasiat daun Bunga Raya ini yg mungkin uolls tak tahu:-

1. Meredakan demam/panas badan

2. Mencantikkan Rambut (Menghilangkan kelemumur, mengilatkan rambut & menyejukkan kulit kepala)

3. Merawat luka, gatal kulit atau penyakit kulit

4. Merawat mata yang bengkak atau radang

Haaaa....tak sangka kan daun bunga raya bukan je utk merawat kulit muka yg bermasalah tapi mcm2 masalah lain lagi.. So jgn lupa amalkan petua ni tau!! 

Love,
Mommy


 iFlawless Natural Skin Care Products

iFlawless Natural Skin Care Products 

 

Leave a comment

Name .
.
Message .
Become a member and save 5% storewide! Register or Login.